نکات خرید شیرآلات بهداشتی که باید بدانیم

نکات خرید شیرآلات بهداشتی که باید بدانیم

فرقی نمی‌کند در حین ساخت خانه هستید و یا تعمیر آن. شیرآلات، دسته‌ای از ابزارآلات است که به طور معمول هر چند سال یکبار نیازمند تعمیر و یا تعویض است. با ما همراه باشید تا با نکات خرید شیرآلات بهداشتی منزل آشنا شوید.

مسلماً تعویض تمامی شیرآلات‌ منزل هزینه‌ی چشمگیری به همراه دارد. اما با انتخاب درست می‌توانیم عمر شیرآلات‌ را تا چند سال افزایش دهیم و هزینه‌ها را کاهش دهیم.

توجه به یک‌سری نکات خرید شیرآلات بهداشتی

جنس، روکش و آبکاری شیرآلات

جنس

یکی از مهمترین موارد هنگام خرید شیرآلات‌ که نیازمند توجه بسیار زیادی است، جنس شیرآلات است. شناسایی جنس شیرآلات، کمک بزرگی به خرید شیرهای بادوام‌تر می‌کند.

هنگام خرید شیرآلات‌ حتما از جنس آن مطلع شوید و سعی کنید حتی‌الامکان انتخابتان از شیرآلاتی باشد که از جنس آلیاژ برنج است.

شیرآلات‌ معمولا از دو جنس سرب خشک و آلیاز برنج هستند. سرب خشک دوام کمتری نسبت به آلیاژ برنج دارد و و زودتر دچار شکستگی می‌شود. یکی دیگر از مشکلات سرب خشک آن است که با از بین رفتن روکش آن، برای سلامتی مضر خواهد بود.

روکش

روکش شیرآلات می‌تواند از جنس برنج، برنز، مس و استیل ضدخش باشد. در این بین استیل ضدخش بیشترین استفاده را دارد و بقیه موارد به صورت سفارشی استفاده می‌شوند.

علاوه بر روکش شیرآلات، اتصالات، مغزی و کارتریج شیرآلات نیز روکش مخصوص به خود را دارند تا در برابر خوردگی و فرسایش در امان باشند. بهترین جنس برای این اتصالات، انواع سرامیکی، استیل و برنج است. البته نوع پلاستیکی آن نیز در بازار وجود دارد که دوام کمتری نسبت به سایر موارد دارد.

آبکاری

آبکاری

آبکاری شیرآلات از دیگر نکاتی است که در دوام آن نقش مهمی دارد. پوشش‌های مختلفی از جنس‌های مس، برنز و… در آبکاری شیرآلات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما معروفترین و بهترین نوع آن، آبکاری PVD است که به شیرآلات خاصیت ضدفرسایش، ضد پوسیدگی، آنتی باکتریال و سازگاری بالا در انواع محیط و دما می‌دهد.

حال سوال اینجاست که برای خرید شیرآلات به سراغ کدام برند برویم؟

جنس شیرآلات‌ موجود در بازار، به شرط آنکه از برند معتبر و دارای گارانتی باشد، معمولا کیفیت قابل قبولی دارند.

محصولات برندهای KWC، قهرمان، اخوان، راسان، داتیس و شودر برای خرید شیرآلات‌ پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت شیرآلات‌ مورد نظرتان را از این برندهای ایرانی خریداری کرده و هزینه‌ی کمتری نسبت به برندهای خارجی بپردازید.

About the author

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واحد فروش و پشتیبانی

فروشگاه شیرآلات 24


در ساعت های غیر اداری از واتساپ، پیام کوتاه یا فرم تماس زیر استفاده کنید.

0917-7102182

ارسال پیام